HYGEIA Hospital
ΜΗΤΕΡΑ
Παίδων ΜΗΤΕΡΑ
ΛΗΤΩ Μαιευτικό, Γυναικολογικό & Χειρουργικό Κέντρο
Y-Logimed Α.Ε.
AlfaLab | Kέντρο Μοριακής Βιολογίας & Κυτταρογενετικής
Beatific® | Super-effective Anti-aging Skincare for Face - Eyes - Body

Για τη νοσηλεία σας

Όλο το ιατρικό, νοσηλευτικό και διοικητικό προσωπικό μας, θα σας εξυπηρετήσει άμεσα, αποτελεσματικά με τον πλέον ασφαλή τρόπο και με απόλυτο σεβασμό. Στόχος μας εκτός από την φροντίδα της υγείας σας είναι να προστατεύουμε, προωθούμε και ανταποκρινόμαστε στα δικαιώματά σας ως ασθενής. Ακόμα, σας προτρέπουμε να εκφράσετε τις προσωπικές, θρησκευτικές, πνευματικές, πολιτιστικές και άλλες πεποιθήσεις και ανάγκες σας. Θα τις σεβαστούμε και θα προσπαθήσουμε να τις ικανοποιήσουμε. Επικοινωνήστε με τον Ιατρό σας ή με το Νοσηλευτικό προσωπικό του ορόφου στον οποίο νοσηλεύεστε για απορίες ή / και ενημέρωση.

Απόρρητο
Οι πληροφορίες που θα μας δώσετε είναι εμπιστευτικές. Στόχος μας είναι να διαφυλάξουμε την ιδιωτικότητά σας. Ολες οι πληροφορίες που καταγράφονται στον Ιατρικό φάκελό σας χαρακτηρίζονται Ευαίσθητα Προσωπικά Δεδομένα και θεωρούνται και αντιμετωπίζονται ως άκρως απόρρητες και εμπιστευτικές πληροφορίες από όλους ανεξαιρέτως τους εργαζομένους του νοσοκομείου μας.

Στο δωμάτιό σας

Οι νοσηλευτικοί χώροι του ΥΓΕΙΑ είναι ειδικά σχεδιασμένοι ώστε να σας προσφέρουν ένα άνετο και ασφαλές περιβάλλον, καθ’ όλη τη διάρκεια της παραμονής σας. Όλα τα δωμάτια διαθέτουν κλίνες με τηλεχειριστήριο ρύθμισης της κλίσης καθώς και ειδικό χειριστήριο για την κλήση του νοσηλευτικού προσωπικού. Παράλληλα, σε όλα τα δωμάτια υπάρχει καλωδιακή τηλεόραση με σύνδεση NOVA καθώς και σύστημα ελέγχου φωτισμού και θερμοκρασίας του δωματίου.

Στο κομοδίνο σας υπάρχει τηλεφωνική συσκευή για να πραγματοποιήσετε τις κλήσεις σας αλλά και ενημερωτικό έντυπο με όλα τα τηλέφωνα που μπορεί να χρειαστείτε κατά τη διάρκεια της νοσηλείας σας. Πάνω στη συσκευή αναγράφεται και ο αριθμός σας. Η προϊσταμένη του ορόφου θα σας εξυπηρετήσει για κάθε άλλο θέμα που επιθυμείτε.

Στο δωμάτιό σας υπάρχει αναρτημένο το σχεδιάγραμμα οδεύσεων διαφυγής σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.

Κατά τη διάρκεια της νοσηλείας σας, προτείνουμε να μην αφήνετε προσωπικά αντικείμενα αξίας στο δωμάτιο. Το νοσοκομείο δεν φέρει ευθύνη για τυχόν απώλεια προσωπικών σας αντικειμένων που δεν έχετε παραδώσει στον ειδικό χώρο φύλαξης.

Για την ασφάλειά σας, σας εφιστούμε την προσοχή στα εξής:

  • Τα νοσοκομειακά κρεβάτια είναι στενότερα και ψηλότερα από τα κρεβάτια στο σπίτι, γι’ αυτό προσέξτε όταν γυρνάτε, όταν σηκώνεστε ή όταν ξαπλώνετε στο κρεβάτι σας.
  • Μη μετακινείτε τα κάγκελα του κρεβατιού ή άλλα μέσα περιορισμού, χωρίς να επικοινωνήσετε πρώτα με το νοσηλευτικό προσωπικό. Έχουν τεθεί αποκλειστικά για τη δική σας ασφάλεια και δεν πρέπει να τα αφαιρείτε, διότι υπάρχει κίνδυνος τραυματισμού.
  • Δεν επιτρέπεται να απομακρύνεστε από το Τμήμα που νοσηλεύεστε, παρά μόνο για λόγους που αφορούν τη νοσηλεία σας. Αναφέρετε αμέσως οποιαδήποτε δυσλειτουργία εξοπλισμού ή μηχανήματος. Ζητείστε βοήθεια όταν σηκώνεστε από το κρεβάτι, ειδικά τις νυχτερινές ώρες.
  • Σιγουρευτείτε ότι το κουδούνι κλήσης στο κρεβάτι σας λειτουργεί και ότι ξέρετε πώς να το χρησιμοποιήσετε. Σε αντίθετη περίπτωση, ζητήστε βοήθεια από το νοσηλευτικό προσωπικό.

Ταυτοποίηση στοιχείων

Με την εισαγωγή σας, θα εκδοθεί για εσάς ένα χάρτινο πλαστικοποιημένο βραχιόλι με τα στοιχεία σας (το ονοματεπώνυμό σας και την ημερομηνία γέννησής σας). Ελέγξτε προσεκτικά τα στοιχεία στο βραχιόλι και βεβαιωθείτε ότι το όνομα και η ημερομηνία γέννησής σας είναι σωστά καταγεγραμμένα. Πρέπει να το φοράτε σε όλη τη διάρκεια της παραμονής σας στο ΥΓΕΙΑ και σε περίπτωση που καταστραφεί ή το αφαιρέσετε για κάποιο λόγο, ζητήστε άμεσα από το νοσηλευτικό προσωπικό να σας εκδώσουν καινούργιο. Η επανειλημμένη επιβεβαίωση των στοιχείων σας (ονοματεπώνυμο και ημερομηνία γέννησης) που πραγματοποιείται από το προσωπικό του ΥΓΕΙΑ, αποτελεί μέρος του “προγράμματος ασφαλείας” που εφαρμόζουμε για εσάς και η συνεργασία σας είναι σημαντική.

Eνημέρωση ασθενών

Η ενημέρωσή σας κατά τη διάρκεια της νοσηλείας σας αποτελεί πρωταρχικό στόχο του ΥΓΕΙΑ. Σε κάθε στάδιο της θεραπείας σας ο υπεύθυνος Θεράπων Ιατρός σας θα σας ενημερώνει σχετικά με την εξέλιξη της υγείας σας, τα αποτελέσματα των εξετάσεών σας και τυχόν αλλαγές που προτείνει να γίνουν στη διαδικασία της θεραπείας σας. Στη διαδικασία της ενημέρωσης, επιθυμητή είναι και η συμμετοχή των οικείων σας. Παρακαλούμε ενημερώστε τον Θεράποντα Ιατρό σας, για τυχόν οικεία πρόσωπα στα οποία θα θέλατε να δίδονται πληροφορίες σχετικά με τη νοσηλεία σας. Η συνεργασία και η συμμετοχή, τόσο η δική σας όσο και των οικείων σας, στον σχεδιασμό και την παροχή της φροντίδας κατά τη διάρκεια της νοσηλείας σας είναι πολύ σημαντική, γι’ αυτό και την επιζητούμε.

Κατά τη διάρκεια της νοσηλείας σας και πάντα σε συνδυασμό με την απαιτούμενη για την υγεία σας έγκαιρη ενημέρωση, θα σας ζητηθεί σε αρκετές περιπτώσεις να υπογράψετε τις απαιτούμενες συναινέσεις σε ιατρικές και νοσηλευτικές πράξεις που πρόκειται να πραγματοποιηθούν. Οι συναινέσεις αυτές αφορούν όχι μόνο τη γενική νοσηλευτική φροντίδα που θα λάβετε αλλά και άλλες χειρουργικές ή παρεμβατικές πράξεις ή λήψη θεραπειών και μεταφοράς σας που μπορεί να χρειαστούν. Σε κάθε περίπτωση θα ζητηθεί η σύμφωνη γνώμη σας και πάντα με σεβασμό στην προσωπική σας επιθυμία.

Άρνηση θεραπείας
Κάθε ασθενής ή οικείος του έχει το δικαίωμα άρνησης λήψης θεραπείας ή διακοπής αυτής μετά από πλήρη ενημέρωσή τους από το θεράποντα Ιατρό σχετικά με τις συνέπειες της απόφασής τους, τις ευθύνες που αναλαμβάνουν με τη συγκεκριμένη απόφασή τους αλλά και εναλλακτικών θεραπειών που μπορούν να εφαρμοστούν σε αντικατάσταση της θεραπείας που προτείνεται. Σε περίπτωση άρνησης συναίνεσης για οποιαδήποτε ιατρική πράξη και κατόπιν αναλυτικής συζήτησης μαζί σας ή και επεξήγησης των κινδύνων που ενέχει η άρνησή σας, ο Ιατρός δεν προβαίνει σε καμία Ιατρική Πράξη.

Άρνηση καρδιοαναπνευστικής αναζωογόνησης
Ρωτήστε τον Θεράποντα ιατρό σας για την ισχύουσα πολιτική του Νοσοκομείου.

Ο Θεράπων Ιατρός σας, στο πλαίσιο της παροχής άρτιας και εξατομικευμένης φροντίδας, συνεργάζεται με ομάδα καταρτισμένων και έμπειρων ειδικών, όπως νοσηλευτές, βοηθούς νοσηλευτές, φυσιοθεραπευτές, κλινικούς διαιτολόγους, τεχνολόγους κ.ά. Επικοινωνήστε με τον Ιατρό σας ή με το Νοσηλευτικό προσωπικό του ορόφου στον οποίο νοσηλεύεστε για να σας ενημερώσει ή/και να σας επιλύσει τυχόν απορίες. Ιατρικές πληροφορίες για τους ασθενείς δίνονται μόνο από τον Θεράποντα Ιατρό.

Υποχρέωσεις ασθενών

Οι κανονισμοί του ΥΓΕΙΑ, βασίστηκαν την προάσπιση της ασφάλειας και σας παρακαλούμε να τους ακολουθείτε, αλλά και να προτρέπετε τους συνοδούς/συγγενείς σας να κάνουν το ίδιο. Το προσωπικό του ΥΓΕΙΑ καταβάλλει κάθε προσπάθεια για να σας προσφέρει την καλύτερη δυνατή φροντίδα υγείας. Η συμβολή σας στην προσπάθεια μας είναι απαραίτητη, γι’ αυτό παρακαλούμε:

  • Δώστε σαφείς και ακριβείς πληροφορίες σχετικά με τα στοιχεία ταυτότητάς σας, το ιατρικό ιστορικό σας, προηγούμενες νοσηλείες, φάρμακα και συμπληρώματα διατροφής που λαμβάνετε ή έχετε λάβει και οποιαδήποτε θέματα σας απασχολούν σχετικά με την υγεία σας. Αναφέρετε στο ιατρονοσηλευτικό προσωπικό οποιαδήποτε αλλαγή στην κατάσταση της υγείας σας.
  • Συνεργαστείτε με το προσωπικό του ΥΓΕΙΑ και συμμετέχετε ενεργά στο σχεδιασμό της θεραπείας σας πριν και μετά την έξοδό σας από το νοσοκομείο.
  • Ακολουθείτε τα πλάνα θεραπείας που σας προτείνει το ιατρικό προσωπικό ή οι επαγγελματίες υγείας που εργάζονται υπό την καθοδήγηση του θεράποντος Ιατρού σας. Εάν χρειάζεστε διευκρινίσεις, δεν κατανοείτε πλήρως το πλάνο θεραπείας σας ή τις ιατρικές οδηγίες που σας δόθηκαν, ενημερώστε αμέσως το ιατρονοσηλευτικό προσωπικό.
  • Δώστε ακριβείς πληροφορίες και συνεργαστείτε με τα αρμόδια τμήματα του νοσοκομείου για την κάλυψη των χρεώσεων της νοσηλείας σας. Ενημερώστε εγκαίρως το προσωπικό μας για οποιαδήποτε δυσκολία αντιμετωπίζετε στην εκπλήρωση των οικονομικών σας υποχρεώσεων. Δείξτε ευαισθησία και σεβασμό στους άλλους ασθενείς και στο ιατρονοσηλευτικό προσωπικό.
  • Τηρείτε το ωράριο επισκεπτηρίου προκειμένου να διασφαλίζονται οι συνθήκες ηρεμίας των ασθενών. Μιλάτε χαμηλόφωνα και χαμηλώστε τα κινητά σας τηλέφωνα. Προτρέπετε και τους συνοδούς/συγγενείς σας να κάνουν το ίδιο.
  • Δείξτε σεβασμό στο νοσοκομειακό περιβάλλον, για τη διατήρηση της καθαριότητας και τη σωστή χρήση των μέσων και των εγκαταστάσεων του νοσοκομείου.

Προσοχή!

  • Δεν επιτρέπεται το κάπνισμα, η χρήση αλκοόλ και οποιονδήποτε ναρκωτικών ουσιών.
  • Δεν επιτρέπεται η είσοδος σε παιδιά κάτω των 12 ετών.
  • Η είσοδος αυτοκινήτων συνοδών και ασθενών στους χώρους του Νοσοκομείου επιτρέπεται μόνο για την επιβίβαση ή αποβίβαση ασθενούς.
  • Δεν επιτρέπεται να παραμένουν λουλούδια ή φυτά στα δωμάτια.
  • Δεν επιτρέπεται η εισαγωγή τροφίμων από ασθενείς και επισκέπτες.
  • Για την παραμονή συγγενούς ή άλλου προσώπου κοντά στον ασθενή, μετά τη λήξη του επισκεπτηρίου πρέπει να πάρετε γραπτή έγκριση από την Προϊσταμένη του ορόφου.

Δικαίωμα 2ης γνώμης

Κατά τη διάρκεια της νοσηλείας σας, έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε και δεύτερη γνώμη άλλου ειδικού για την κατάσταση της υγείας σας αλλά και συμβουλευτική προσέγγιση για τη μετέπειτα πορεία της χωρίς αυτό να επηρεάσει στο ελάχιστο τη φροντίδα και τη θεραπεία που θα λάβετε στο ΥΓΕΙΑ. Για το σκοπό αυτό μπορείτε να απευθυνθείτε είτε στον Θεράποντα Ιατρό σας είτε στη Γραμματεία του Επιστημονικού Συμβουλίου του ΥΓΕΙΑ (Τ.: 2106867444).

Τα δικαιώματα σας ως ασθενής

Στην εσωτερική πλευρά της πόρτας του δωματίου σας, έχουμε αναρτήσει ειδική σήμανση με τα δικαιώματα του ασθενή (σύμφωνα με το άρθρο 47 Ν.2071/1992) Παρακαλούμε, αφιερώστε λίγο χρόνο, για να ενημερωθείτε.

Φαρμακευτική αγωγή

Κατά τη διάρκεια της νοσηλείας σας, ο ιατρός σας θα ορίσει τη φαρμακευτική αγωγή την οποία θα σας χορηγεί το νοσηλευτικό προσωπικό. Το ΥΓΕΙΑ, ακολουθεί το σύστημα χρέωσης φαρμάκων Unit – Dose, χρεώνεστε δηλαδή μόνο τις δόσεις των φαρμάκων εκείνων που θα σας χορηγηθούν κατά την παραμονή σας στο νοσοκομείο.
Ταυτόχρονα, στο πλαίσιο διασφάλισης της ορθής χορήγησης φαρμάκων, πριν από κάθε χορήγηση φαρμάκων, ο νοσηλευτής θα σας ζητήσει να του επαληθεύσετε τα στοιχεία σας

Για την ασφαλή χρήση των φαρμάκων προτείνουμε:

    • Να γνωρίζετε όλα τα φάρμακα που παίρνετε, γιατί και πώς τα παίρνετε.
    • Nα αναγνωρίζετε το σχήμα, μέγεθος και χρώμα των φαρμάκων σας.
    • Να έχετε πάντα μαζί σας έναν κατάλογο όλων των φαρμάκων
    • Να ακολουθείτε πάντα τις οδηγίες του γιατρού σας και να ρωτάτε για οτιδήποτε σας απασχολεί.

Διατροφή

Στο ΥΓΕΙΑ η κατάλληλη και υγιεινή διατροφή αποτελεί βασικό μέρος της θεραπείας σας και είναι απαραίτητη για την ταχεία ανάρρωσή σας μετά από μια εγχείρηση ή κάποια ασθένεια.

Το Τμήμα Διατροφικής Υποστήριξης & Κλινικής Διαιτολογίας του ΥΓΕΙΑ είναι υπεύθυνο για τη διατροφική υποστήριξή σας όπως αυτή καθορίζεται σε συνεργασία με το θεράποντα Ιατρό. Κάθε ασθενής αντιμετωπίζεται εξατομικευμένα από Κλινικό Διαιτολόγο και η προετοιμασία του καθημερινού διαιτολογίου του γίνεται αφού συνεκτιμηθούν η διαιτητική εντολή του Ιατρού, η πάθηση, η φαρμακευτική αγωγή, οι εργαστηριακές τιμές, αλλά και οι προσωπικές του διατροφικές προτιμήσεις.

Το προσωπικό μας είναι πρόθυμο ανά πάσα στιγμή να επιλύσει οποιοδήποτε πρόβλημα σχετίζεται με το διαιτολόγιο σας. Τα μενού έχουν σχεδιαστεί ώστε να μπορείτε να επιλέξετε το φαγητό που σας αρέσει, σύμφωνα πάντα με τις οδηγίες του θεράποντος ιατρού. Παρασκευάζονται με τρόπο που σέβεται τις πολιτιστικές και θρησκευτικές σας πεποιθήσεις.

Το γεύμα σας θα σερβιριστεί ζεστό ή κρύο (ανάλογα με τις οδηγίες), στην ώρα του και με τον φιλικότερο τρόπο. Η ομάδα μας είναι πάντα έτοιμη να σας βοηθήσει με την παραγγελία ή/και με άλλες ανάγκες που μπορεί να έχετε, σε σχέση με τις υπηρεσίες διατροφής.

Για την κατανάλωση κάποιου είδους διατροφής εκτός αυτών που παρέχονται από το νοσοκομείο, είναι απαραίτητη η προηγούμενη συνεννόηση με το θεράποντα Ιατρό. Δεν επιτρέπεται η φύλαξη φαγητών ή γλυκών στα κοινόχρηστα ψυγεία των ορόφων. Στόχος μας είναι να προωθήσουμε την υγιεινή διατροφή και να διασφαλίσουμε ότι όλοι οι ασθενείς μας λαμβάνουν την κατάλληλη και θρεπτικά ισορροπημένη διατροφή κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στο ΥΓΕΙΑ.