HHG
HYGEIA Hospital
METROPOLITAN HOSPITAL
ΜΗΤΕΡΑ
METROPOLITAN GENERAL
ΛΗΤΩ Μαιευτικό, Γυναικολογικό & Χειρουργικό Κέντρο
Creta InterClinic – Ιδιωτική Κλινική | Διαγνωστικό Κέντρο
Apollonion
aretaeio
Healthspot
Homecare
PLATON DIAGNOSIS
IVF
AlfaLab | Kέντρο Μοριακής Βιολογίας & Κυτταρογενετικής
CITYHOSPITAL
Digital Clinic
HEAL
Business Care
Y-Logimed Α.Ε.

Ο Όμιλος Hellenic Healthcare Group, αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες, καινοτομεί και δημιουργεί τον Προσωπικό Φάκελο Υγείας του ασθενή με την ηλεκτρονική εφαρμογή myYgeia.

Η εφαρμογή προσφέρει άμεση και εύκολη πρόσβαση στο ιατρικό αρχείο κάθε ασθενή/ εξεταζόμενου στα Θεραπευτήρια του Ομίλου HHG (Υγεία, Metropolitan Hospital, Μητέρα, Metropolitan General, Λητώ και Creta Inter Clinic), καθώς και στα διαγνωστικά του κέντρα, Healthspot.

Τι είναι το myYgeia;

Ο Προσωπικός Φάκελος Υγείας myYgeia αποτελεί μια καινοτόμο εφαρμογή ψηφιακής αποθήκευσης και διαχείρισης ιατρικών εξετάσεων και δεδομένων. Μέσα από ένα digital, φιλικό για τον χρήστη, περιβάλλον προσφέρει μοναδικές δυνατότητες για ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο για αποτελέσματα εξετάσεων, καθώς και διαχείριση και αποστολή ιατρικών εξετάσεων και δεδομένων για σύγκριση και αξιολόγηση σε ιατρό της επιλογής του ασθενή από κινητή συσκευή, πάντα με σεβασμό στα ευαίσθητα προσωπικά του δεδομένα.

Τι προσφέρει η εφαρμογή myYgeia;

Το myYgeia αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο τόσο για τους ασθενείς/εξεταζόμενους που μπορούν πλέον να λαμβάνουν έναν πιο ενεργό ρόλο στη φροντίδα της υγείας τους όσο και για τους ιατρούς.

Η πιο σύγχρονη ψηφιακή τεχνολογία στα χέρια του ασθενή

Η πρόσβαση στο ιατρικό ιστορικό είναι άμεση και εύκολη, ενώ, παράλληλα, δίνεται η δυνατότητα στο θεράποντα ιατρό να συγκρίνει παλαιότερες εξετάσεις ή δεδομένα με νεότερα, σε πραγματικό χρόνο, γεγονός που συμβάλλει στην ορθότερη διαχείριση και αντιμετώπιση των θεμάτων υγείας του ασθενή.

Τα ιατρικά δεδομένα:

  • μεταφέρονται εύκολα και η φύλαξή τους είναι ασφαλής
  • ενημερώνονται συνεχώς
  • αποστέλλονται εύκολα ηλεκτρονικά (με email) όπου κρίνει και επιθυμεί ο χρήστης
  • είναι διαθέσιμα από όποιο νοσοκομείο του Ομίλου HHG και αν επισκέφθηκε ο χρήστης τα τελευταία χρόνια

Ο χρήστης:

  • Έχει άμεση πρόσβαση σε εργαστηριακές και απεικονιστικές εξετάσεις.
  • Μέσω βιομετρικών στοιχείων (αναγνώριση προσώπου, δακτυλικό αποτύπωμα), έχει γρήγορη, εύκολη και ασφαλή πρόσβαση στην εφαρμογή.
  • Λαμβάνει άμεση βοήθεια καθώς σε οποιοδήποτε σημείο της διαδικασίας, υπάρχει η επιλογή «Χρειάζεστε βοήθεια;»
  • Ενημερώνεται με ειδοποιήσεις (notifications) όταν οι ιατρικές του εξετάσεις είναι έτοιμες καθώς και για νέες υπηρεσίες των Θεραπευτηρίων του Ομίλου.

Πώς γίνεται η εγγραφή;

Η διαδικασία εγγραφής είναι απλή και σύντομη και ολοκληρώνεται Online από κινητή συσκευή χωρίς να απαιτείται η επίσκεψη σε Θεραπευτήριο ή Κέντρο του Ομίλου HHG.

Κατεβάστε σήμερα δωρεάν την εφαρμογή myYgeia σε κινητές συσκευές  iOS & Android

Κατά την εγγραφή σας στον Προσωπικό Φάκελο Υγείας, myYgeia,  χρειάζεται οπωσδήποτε να έχετε:

  • ενεργό προσωπικό λογαριασμό e-mail
  • προσωπικό αριθμό κινητού τηλεφώνου
  • αστυνομική ταυτότητα

Αφού κατεβάσετε την εφαρμογή myYgeia

Αφού κατεβάσετε την εφαρμογή myYgeia ένας συνεργάτης μας θα ενεργοποιήσει τον λογαριασμό σας και θα σας αποσταλούν με email τα στοιχεία εισόδου στην εφαρμογή. Οποιαδήποτε στιγμή επιθυμείτε μπορείτε να ενημερώσετε τα στοιχεία σας, ακόμα και να αλλάξετε τον κωδικό εισόδου από τη σελίδα Προφίλ της εφαρμογής.

Διαφύλαξη των προσωπικών δεδομένων

Η εφαρμογή myYgeia διασφαλίζει απόλυτα την προστασία των προσωπικών δεδομένων και δεδομένων υγείας του ασθενή, αφού εφαρμόζει αυστηρά πρωτόκολλα ασφαλείας και πρόσβαση παρέχεται μόνο στον κύριο χρήστη, καθώς και σε εξουσιοδοτημένους χρήστες από τον ίδιο.

Για περισσότερες πληροφορίες
καλέστε στο 210 686 7955, Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 16:00

Κατεβάστε το app myYgeia
σε κινητές συσκευές iOS Android

Για να κατεβάσεις την εφαρμογή my-Ygeia, μπαίνεις ανάλογα τη συσκευή σου, στο App Store (πάτησε εδώ) ή στο Google Play (πάτησε εδώ ) και πληκτρολογείς στην αναζήτηση: mygeia
και πατάς εγκατάσταση.

Μόλις ολοκληρωθεί η εγκατάσταση, το εικονίδιο της εφαρμογής my-Ygeia θα εμφανίζεται στο κινητό σου.

Βήματα για την εγγραφή 

1/ Την πρώτη φορά που θα ανοίξεις την εφαρμογή στο κινητό σου θα χρειαστεί να κάνεις την εγγραφή σου.

Έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις γλώσσα
Ελληνικά ή Αγγλικά.

Επιλέγεις «ΕΓΓΡΑΦΗ» και στη συνέχεια αποδέχεσαι τους «Γενικούς όρους χρήσης» πατώντας συνέχεια.

2/ Επιλέγεις τη Μονάδα Υγείας που σε ενδιαφέρει

Ενεργοποιείς το Νοσοκομείο ή τα Νοσοκομεία,
τα οποία έχεις επισκεφθεί και έχεις κάνει εξετάσεις ή έχεις νοσηλευθεί στο παρελθόν.

3/ Συμπληρώνεις τα απαιτούμενα προσωπικά σου στοιχεία αλλά και τα στοιχεία επικοινωνίας σου

 3/ Ενεργοποιείς το πεδίο εάν επιθυμείς να ενημερώνεσαι για τις υπηρεσίες των Νοσοκομείων του Ομίλου HHG

4/ Στο email που δήλωσες στα προηγούμενα βήματα έχει σταλεί ένας κωδικός.
Πληκτρολογείς τον κωδικό αυτόν ώστε να επιβεβαιώσεις το
email σου.

5/ Στο κινητό που δήλωσες στα προηγούμενα βήματα έχει σταλεί ένας κωδικός.
Πληκτρολογείς τον κωδικό αυτόν ώστε να επιβεβαιώσεις τον αριθμό του τηλεφώνου  σου.

 

6/ Για να αποκτήσεις πρόσβαση στον ιατρικό σου φάκελο πρέπει να επιβεβαιώσεις ένα έγγραφο ταυτοποίησης (ταυτότητα ή διαβατήριο)

Επιλέγεις το έγγραφο που επιθυμείς (ταυτότητα ή διαβατήριο) και είτε το ανεβάζεις στην εφαρμογή από τα αρχεία του κινητού σου είτε επιλέγεις να το φωτογραφήσεις εκείνη την στιγμή.

Προσοχή: πρέπει να ανεβάσεις και τις δυο όψεις της ταυτότητας ή του διαβατηρίου σου σε μορφή αρχείου pdf ή jpg ή png έως 4MB

 

Σε περίπτωση που δεν έχεις την ταυτότητά σου η εφαρμογή my-Ygeia σε συνδέει αυτόματα με την ψηφιακή πύλη gov.gr ώστε να συμπληρώσεις την σχετική Υπεύθυνη Δήλωση, αναγράφοντας όλα τα απαραίτητα προσωπικά σου στοιχεία.

Προσοχή: πρέπει να πατήσεις ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ και να επικολλήσεις το κείμενο στην Υπεύθυνη δήλωση.

7/ Ολοκλήρωσες τη διαδικασία εγγραφής!

Αφού ολοκλήρωσες την εγγραφή σου, πραγματοποιείται επεξεργασία των δεδομένων που καταχώρησες.

Άμεσα θα λάβεις στο email σου ένα Username και ένα προσωρινό Password όπου και θα χρησιμοποιήσεις για να μπεις πρώτη φορά στην εφαρμογή.

Όταν  εισέλθεις στην εφαρμογή my-Ygeia θα ερωτηθείς εάν επιθυμείς να αλλάξεις το Password που σου έχει δοθεί.

  1. Τι μου προσφέρει η εφαρμογή myYgeia;
    Η εφαρμογή my-Ygeia, είναι ο προσωπικός σας ηλεκτρονικός φάκελος υγείας και αποτελεί μια καινοτόμο εφαρμογή ψηφιακής αποθήκευσης και διαχείρισης ιατρικών εξετάσεων και δεδομένων, προσβάσιμη 24 ώρες το 24ωρο.
  2. Πως μπορώ να βρω την εφαρμογή myYgeia;
    Μπορείτε να κατεβάσετε δωρεάν την εφαρμογή my-Ygeia σε κινητές συσκευές  iOS Android

    Κατά την εγγραφή σας στον Προσωπικό Φάκελο Υγείας, my-Ygeia,  χρειάζεται οπωσδήποτε να έχετε:

    1. ενεργό προσωπικό λογαριασμό e-mail
    2. προσωπικό αριθμό κινητού τηλεφώνου
    3. αστυνομική ταυτότητα
  3. Πως μπορώ να έχω πρόσβαση στα ιατρικά μου δεδομένα;
    Η διαδικασία είναι απλή. Κατεβάζετε την εφαρμογή δωρεάν στη συσκευή σας, κάνετε την εγγραφή σας και αποκτάτε πρόσβαση σε όλα τα ιατρικά δεδομένα και εξετάσεις που έχετε διενεργήσει τα προηγούμενα έτη στα Νοσοκομεία του Ομίλου HHG (Υγεία, Metropolitan Hospital, Μητέρα Metropolitan General).
  4. Η εφαρμογή my-Ygeia είναι δωρεάν;
    Ναι, μπορείτε να την κατεβάσετε χωρίς χρέωση σε κινητές συσκευές  iOS Android
  5. Έχω πρόσβαση στα ιατρικά μου δεδομένα όλες τις ώρες;
    Ναι, η εφαρμογή my-Ygeia, σας παρέχει πρόσβαση στα ιατρικά σας δεδομένα 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο.
  6. Ποσό χρόνο χρειάζεται μετά την εγγραφή ώστε να αποκτήσω πρόσβαση στα δεδομένα μου;
    Αφού ολοκληρώσετε τη διαδικασία εγγραφής σας στην εφαρμογή my-Ygeia, εντός των επόμενων 24 ωρών θα έχετε πρόσβαση στον ιατρικό σας φάκελο.
  7. Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης στην εφαρμογή myYgeia. Τι κάνω;
    Ανοίξτε την εφαρμογή και επιλέξτε το κουμπί «Ξέχασα τον κωδικό μου». Αυτόματα θα λάβετε οδηγίες στο email που είχατε καταχωρήσει κατά την εγγραφή σας, για να δημιουργήσετε νέο κωδικό πρόσβασης.
  8. Θέλω να αλλάξω τον κωδικό μου. Μπορώ;
    Ναι, έχετε τη δυνατότητα να αλλάξετε τον κωδικό σας όποτε εσείς το επιθυμείτε. Μπαίνετε στην εφαρμογή, στο προφίλ σας και πατάτε το κουμπί που αναφέρει «Αλλάξτε τον κωδικό πρόσβασης».
  9. Αν δεν έχω την ταυτότητα μου, μπορώ να ολοκληρώσω την εγγραφή μου;
    Σε περίπτωση που δεν έχετε την ταυτότητα σας, η εφαρμογή σας συνδέει αυτόματα με την ψηφιακή πύλη gov.gr ώστε να συμπληρώσετε την σχετική Υπεύθυνη Δήλωση, αναγράφοντας όλα τα απαραίτητα προσωπικά σας στοιχεία.
  10. Δεν έχω ελληνική ταυτότητα. Μπορώ να χρησιμοποιήσω το διαβατήριο μου;
    Ναι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το διαβατήριο σας. Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι είναι σε ισχύ.  
  11. Έκανα την εγγραφή μου αλλά δεν έχω λάβει τους κωδικούς. Τι κάνω;
    Αφού ολοκληρώσετε την εγγραφή σας, επιβεβαιώνεται συστημικά ότι η διαδικασία ολοκληρώθηκε επιτυχώς και έχουν αναρτηθεί πλήρως όλα τα απαραίτητα έγγραφα πιστοποίησης σας. Αυτή η διαδικασία ενδέχεται  να διαρκέσει έως και 12 ώρες. Εάν μετά το πέρας 12 ωρών δεν λάβετε τους κωδικούς σας, παρακαλούμε ελέγξετε την ανεπιθύμητη αλληλογραφία σας ή επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210 6867 955.
  12. Έκανα λάθος κατά την εγγραφή μου ή επισύναψα λάθος αρχείο. Τι κάνω;
    Σε περίπτωση οποιουδήποτε λάθους, ένας εξειδικευμένος συνεργάτης θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας ώστε να σας δώσει οδηγίες.
  13. Ποσό ασφαλείς είναι η εφαρμογή myYgeia;
    Η εφαρμογή my-Ygeia διασφαλίζει απόλυτα την προστασία των προσωπικών δεδομένων και δεδομένων υγείας του ασθενή, αφού εφαρμόζει αυστηρά πρωτόκολλα ασφαλείας και πρόσβαση παρέχεται μόνο στον κύριο χρήστη, καθώς και σε εξουσιοδοτημένους χρήστες από τον ίδιο.
  14. Πως μπορώ να δω τα αποτελέσματα των εξετάσεων μου;
    Μπαίνετε στην εφαρμογή my-Ygeia, επιλέγεται το ιατρικό σας ιστορικό, και στη συνέχεια επιλέγεται τη Μονάδα Υγείας, που πραγματοποιήσατε την εξέτασή σας. Εκεί σας εμφανίζονται όλα τα αποτελέσματα των εξετάσεων σας τα οποία μπορείτε να τα κατεβάσετε σε μορφή pdf αρχείου.
  15. Πως μπορώ να δω τις απεικονιστικές μου εξετάσεις;
    Μπαίνετε στην εφαρμογή my-Ygeia, επιλέγεται το ιατρικό σας ιστορικό, και στη συνέχεια επιλέγεται τη Μονάδα Υγείας, που πραγματοποιήσατε την εξέτασή σας. Εκεί σας εμφανίζονται όλα τα αποτελέσματα των εξετάσεων σας. Πατώντας επάνω στο όνομα της εξέτασής σας, εμφανίζεται η επιλογή «ΠΡΟΒΟΛΗ» και στη συνέχεια εμφανίζονται οι εικόνες των απεικονιστικών εξετάσεων.
  16. Γιατί δεν βλέπω τις εξετάσεις μου;
    Τα αποτελέσματα των εξετάσεων σας, αναρτώνται στην εφαρμογή my-Ygeia εφόσον έχουν ολοκληρωθεί και εκδοθεί από το εκάστοτε Τμήμα.
  17. Δεν μπορώ να κατεβάσω τα αποτελέσματα των εξετάσεων μου. Τι να κάνω;
    Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα, μπείτε στο προφίλ σας και πατήστε το κουμπί «Χρειάζεστε βοήθεια;» και άμεσα ένας εξειδικευμένος συνεργάτης μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.
    Εναλλακτικά θα μπορούσατε να καλέσετε στο τηλέφωνο 210 6867 955 ή να αποστείλετε email στο HelpDeskPHR@hygeia.gr
  18. Πως μπορώ να αποθηκεύσω ή να αποστείλω μέσω της εφαρμογής myYgeia τα αποτελέσματα των εξετάσεων μου;
    Μπαίνετε στην εφαρμογή my-Ygeia, επιλέγεται το ιατρικό σας ιστορικό, και στη συνέχεια επιλέγεται τη Μονάδα Υγείας, που πραγματοποιήσατε την εξέτασή σας. Εκεί σας εμφανίζονται όλα τα αποτελέσματα των εξετάσεων σας. Δίπλα από την εξέταση υπάρχει το εικονίδιο του pdf, πατώντας το κατεβαίνει αυτόματα το αρχείο στη συσκευή σας.

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα, μπείτε στο προφίλ σας και πατήστε το κουμπί «Χρειάζεστε βοήθεια;» και άμεσα ένας εξειδικευμένος συνεργάτης μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Εναλλακτικά θα μπορούσατε να καλέσετε στο τηλέφωνο

210 6867 955

ή να αποστείλετε email στο HelpDeskPHR@hygeia.gr

 

 

Στον Ηλεκτρονικό φάκελο υγείας υπάρχει η δυνατότητα πρόσβασης και από τον υπολογιστή μέσω browser.

Απαραίτητη προϋπόθεση ο χρήστης να έχει κάνει την εγγραφή του στο my-Ygeia  από την εφαρμογή στο κινητό του.

  • Το link της υπηρεσίας από τον υπολογιστή είναι www.my-ygeia.gr.
  • Τα στοιχεία σύνδεσης του χρήστη είναι τα ίδια με αυτά που έχει ήδη δηλώσει στην εφαρμογή my-Ygeia στο κινητό του.
  • Η πρόσβαση στο συγκεκριμένο link μέσω browser γίνεται από οποιαδήποτε συσκευή (υπολογιστή, tablet κλπ.) 
  • Ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να κατεβάσει τις απεικονιστικές του εξετάσεις.

Κοινοποίηση Ιατρικού Φακέλου

Η λειτουργία αυτή επιτρέπει στον χρήστη να κοινοποιήσει τον ιατρικό του φάκελο σε οποιονδήποτε επαγγελματία υγείας που χρειάζεται να δει το ιατρικό ιστορικό του.

Απλώς, επιλέγει το όνομα του επαγγελματία υγείας που ήδη υπάρχει στο σύστημα ή συμπληρώνει το email του/της και έπειτα θα του/της σταλούν οδηγίες για να συνδεθεί.

  • Ο επαγγελματίας υγείας θα συνδεθεί και θα μπορεί να πλοηγηθεί στον ιατρικό φάκελο.
  • Ο χρήστης μπορεί ανά πάσα στιγμή να απενεργοποιήσει τις κοινοποιήσεις πατώντας στο κουμπί απενεργοποίηση στον επαγγελματία που θέλει να αφαιρέσει.

Για λόγους ασφαλείας, η προκαθορισμένη διάρκεια της κάθε κοινοποίησης είναι για 2 εβδομάδες η οποία μπορεί να ανανεωθεί από το χρήστη, είτε να παυθεί οποιαδήποτε στιγμή.

Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο 210 686 7955, Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 - 16:00