HHG
HYGEIA Hospital
METROPOLITAN HOSPITAL
ΜΗΤΕΡΑ
METROPOLITAN GENERAL
ΛΗΤΩ Μαιευτικό, Γυναικολογικό & Χειρουργικό Κέντρο
Creta InterClinic – Ιδιωτική Κλινική | Διαγνωστικό Κέντρο
Apollonion
aretaeio
Healthspot
Homecare
PLATON DIAGNOSIS
IVF
AlfaLab | Kέντρο Μοριακής Βιολογίας & Κυτταρογενετικής
CITYHOSPITAL
Digital Clinic
HEAL
Business Care
Y-Logimed Α.Ε.

Γενικές πληροφορίες

Εκπαίδευση ασθενούς & συνοδών

Το ΥΓΕΙΑ προκειμένου να ανταποκριθεί καλύτερα στις εκπαιδευτικές ανάγκες τόσο τις δικές σας όσο και των οικείων σας, έχει εντάξει στις παρεχόμενες υπηρεσίες του την εκπαίδευση σας από τους επαγγελματίες υγείας που λαμβάνουν μέρος στη θεραπεία σας και οι οποίοι μπορούν να εκτιμήσουν την κατάστασή σας και να ότι πληροφορίες χρειάζεστε. Η εκπαίδευση προσαρμόζεται στις ανάγκες και δυνατότητες κάθε ασθενούς και της οικογένειας του. Περιλαμβάνει ό,τι κρίνεται πως χρειάζεται να γνωρίζετε για να αντιμετωπίζετε τα ζητήματα που ενδέχεται να προκύψουν.

Πιο συγκεκριμένα:

    • Ασφαλή χρήση των φαρμάκων
    • Ασφαλή χρήση των ιατρικών συσκευών και βοηθημάτων
    • Πιθανές αλληλεπιδράσεις μεταξύ των φαρμάκων ή της τροφής διατροφικών προϊόντων
    • Διαιτητικές οδηγίες
    • Αντιμετώπιση του πόνου
    • Τεχνικές αποκατάστασης

Πρόληψη & Έλεγχος λοιμώξεων

Το ΥΓΕΙΑ εφαρμόζει Πρόγραμμα Πρόληψης και Ελέγχου Λοιμώξεων, ακολουθώντας διεθνείς κανόνες, για τον έλεγχο των νοσοκομειακών λοιμώξεων και των λοιμώξεων της κοινότητας γενικότερα.

Υπάρχουν συγκεκριμένες ενέργειες που, ως ασθενής, συνιστάται να κάνετε για να περιορίσετε τον κίνδυνο λοίμωξης κατά τη νοσηλεία σας:

    • Το πλύσιμο των χεριών είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος πρόληψης για τη μετάδοση των μικροβίων και των λοιμώξεων, εντός και εκτός του Νοσοκομείου. Είναι εξαιρετικά σημαντικό να πλένετε τα χέρια σας πριν και μετά από τη χρήση της τουαλέτας. Ανάλογα με την επέμβαση ή τη θεραπεία που θα ακολουθήσετε, μπορεί να σας ζητηθεί να πλένεστε με αντισηπτικό σαπούνι προκειμένου να μειωθεί ο κίνδυνος λοιμώξεων.
    • Ζητήστε από τους φίλους και την οικογένειά σας που έχουν κάποιο σύμπτωμα λοίμωξης (όπως βήχα, φτάρνισμα, πυρετό, διάρροια ή πάσχουν από λοιμώδες νόσημα) να μην σας επισκεφθούν.
    • Αποφεύγετε να κάθεστε στα κρεβάτια άλλων ασθενών και να μην επιτρέπετε να κάθονται στο κρεβάτι σας επισκέπτες.
    • Για τη δική σας ασφάλεια περιορίστε τον αριθμό των επισκεπτών.

Αντίγραφο ιατρικού φακέλου

Μετά το εξιτήριό σας, έχετε τη δυνατότητα να παραλάβετε αντίγραφο του Φακέλου σας και των διαγνωστικών εξετάσεων που διενεργήθηκαν κατά τη διάρκεια της νοσηλείας σας.

Ενημερωθείτε από τη Γραμματεία του ορόφου νοσηλείας σας ώστε να σας κατευθύνει σχετικά με τη διαδικασία λήψης αντιγράφων, συμπληρώνοντας το κατάλληλο έντυπο, χωρίς να απαιτηθεί η μετακίνησή σας στο Τμήμα Ιατρικών Αρχείων (Δευτέρα – Παρασκευή 07:30-15:30). Μπορείτε να επιλέξετε τον τρόπο παραλαβής ή αποστολής των αντιγράφων σας.

Για δική σας διευκόλυνση μπορείτε να εκτυπώσετε την Αίτηση Χορήγησης Αντιγράφων Φακέλου Ασθενούς και να μας τη στείλετε με βεβαιωμένο το γνήσιο της υπογραφής από Δημόσια Αρχή στο mail:MArchive@hygeia.gr ή στο fax: 210 686 7388.

Για την αποφυγή ταλαιπωρίας, σας ενημερώνουμε ότι για την παραλαβή θα πρέπει να έχετε μαζί σας τη αστυνομική σας ταυτότητα, ή στην περίπτωση που θα παραλάβει κάποιος τρίτος το φάκελό σας, θα πρέπει να προσκομίσει δική σας εξουσιοδότηση, επικυρωμένη από αρμόδια αρχή. Σας ενημερώνουμε ότι προκειμένου να υποβάλλετε αίτηση για να σας χορηγηθούν αντίγραφα ιατρικού φακέλου ασθενούς, ο οποίος προστατεύεται από το ιατρικό απόρρητο, απαιτείται ανάλογα με την ιδιότητά σας να προσκομισθούν τα δικαιολογητικά, όπως αναφέρονται εδώ.

Χρήσιμα Τηλέφωνα

Για να πάρετε εξωτερική γραμμή πατήστε το «0» και αμέσως μετά τον αριθμό που επιθυμείτε. Καρτοτηλέφωνα υπάρχουν σε όλους τους ορόφους του κτιρίου. Η χρήση κινητών τηλεφώνων δεν επιτρέπεται σε ορισμένα σημεία του ΥΓΕΙΑ, για την αποφυγή ενοχλήσεων ή παρεμβολών. Τα σημεία αυτά έχουν σχετική σήμανση και παρακαλούμε να συμβάλλετε στη τήρηση του κανονισμού.

Σας ενημερώνουμε ότι οι χρεώσεις των τηλεφωνημάτων σας θα συμπεριληφθούν στον τελικό σας λογαριασμό. Για οποιοδήποτε πρόβλημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Γραφείο Κίνησης.