HHG
HYGEIA Hospital
METROPOLITAN HOSPITAL
ΜΗΤΕΡΑ
METROPOLITAN GENERAL
ΛΗΤΩ Μαιευτικό, Γυναικολογικό & Χειρουργικό Κέντρο
Creta InterClinic – Ιδιωτική Κλινική | Διαγνωστικό Κέντρο
Apollonion
aretaeio
Healthspot
Homecare
PLATON DIAGNOSIS
IVF
AlfaLab | Kέντρο Μοριακής Βιολογίας & Κυτταρογενετικής
CITYHOSPITAL
Digital Clinic
HEAL
Business Care
Y-Logimed Α.Ε.

ΥΓΕΙΑ: Κορυφαία Εταιρική Επωνυμία στην Ελλάδα το 2016

Το ΥΓΕΙΑ αναδείχθηκε Κορυφαία Εταιρική Επωνυμία στην Ελλάδα το 2016, σύμφωνα με τα αποτελέσματα του διεθνούς διαγωνισμού «Superbrands 2016».

Συγκεκριμένα το ΥΓΕΙΑ αναγνωρίστηκε ως «Corporate Superbrands Greece 2016» στην κατηγορία «Νοσηλευτικά Ιδρύματα – Διαγνωστικά Κέντρα» και επιλέχθηκε ανάμεσα σε 1.500 υποψήφιες εταιρικές επωνυμίες -τις μεγαλύτερες που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά- από τις οποίες αναδείχθηκαν περίπου 280 ως κορυφαίες στην Ελλάδα.

Η επιλογή των εταιρειών ως «Corporate Superbrands 2016» έγινε σε πρώτη φάση μέσα από σχετική ψηφοφορία από 20μελή κριτική επιτροπή εμπειρογνωμόνων και σε δεύτερη φάση από το ευρύ κοινό, που ψήφισε μέσω μιας εταιρείας έρευνας αγοράς.

Τα αποτελέσματα και των δύο ψηφοφοριών ανέδειξαν τις 7 πρώτες εταιρείες ανά κλάδο, οι οποίες και βραβεύθηκαν ως «Superbrands». Τα κριτήρια της φετινής επιλογής ήταν η Αναγνωρισιμότητα Επωνυμίας & Δύναμη Φήμης, η Αξιοπιστία και η Μακροχρόνια Συνέπεια και η Εταιρική Υπευθυνότητα στους τομείς Αγορά, Εργασιακές Σχέσεις, Κοινωνία και Περιβάλλον.
Τα Superbrands είναι ένας διεθνής οργανισμός που ιδρύθηκε στην Αγγλία το 1995. Σήμερα εκπροσωπείται σε 91 χώρες ανά τον κόσμο και έχει αναγνωρίσει περισσότερες από 15.000 εταιρείες ως ηγέτιδες στον τομέα τους. Τα Superbrands στην Ελλάδα διενεργούνται από το 2005 και βραβεύουν τα κορυφαία προϊόντα ή και τις κορυφαίες εταιρικές επωνυμίες, που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Μια εταιρεία που αναδεικνύεται ως Superbrand προσφέρει στους καταναλωτές σημαντικά συναισθηματικά ή και φυσικά πλεονεκτήματα έναντι των ανταγωνιστών της, τα οποία οι καταναλωτές – συνειδητά ή ασυνείδητα- θέλουν, αναγνωρίζουν και για τα οποία είναι πρόθυμοι να πληρώσουν μια ακριβότερη τιμή. Παγκόσμια έρευνα της εταιρίας Nielsen έδειξε ότι «το 74% των καταναλωτών που βλέπουν ότι μια εταιρεία έχει τη σφραγίδα των Superbrands, τείνουν να αγοράζουν προϊόντα ή υπηρεσίες από την εταιρεία που κατέχει αυτή τη σφραγίδα αριστείας».