Στην Ελλάδα συνήθως παραπονιόμαστε έντονα
Στην Ελλάδα συνήθως παραπονιόμαστε έντονα για τα αρνητικά σημεία μιας υπηρεσίας που μας παρέχεται, αλλά είμαστε φειδωλοί στις ευχαριστίες μας όταν οι υπηρεσίες τις αξίζουν. Στο ΥΓΕΙΑ κατά τη διάρκεια της νοσηλείας μου πέρασα από τρεις μονάδες: α) Επείγοντα, β) Εντατική, γ) Όροφος. Και στις τρεις περιπτώσεις με μεγάλη έκπληξη διαπίστωσα ότι η παροχή υπηρεσιών υπήρξε άψογη, πράγμα που απαιτεί τα συγχαρητήρια και τις ευχαριστίες μου. ΚΚ